Peppar, peppar, vi har hållit oss friska trots att både det ena och det andra grasserat runt oss. Jag är just nu (ehuuummm har varit sista året) alldeles för ideellt engagerat för att det ska vara nyttigt. Eftersom jag bara har ett visst mått med kapacitet så blir det mesta annat lidande. Fråga Gubben min…. Och katten… huset… bloggen… Trots det verkar i alla fall katten ganska lycklig.

2015-03-11-11.43.44

Yes! Nu i denna minut gick Skellefteå till final i år igen :-D.

I går var mina tre grabbar här plus en sambo och en liten Lillan. Vi åt ett gott påskbord och tog oss en och annan påsköl. Efter maten kom ”påskägget” fram

DSC_2588

Troligtvis drabbades mina två största grabbar av en sockerchock :-D. Lyckan är total när man får tag på en kalkon och en anka som kvackar när man trycker på dem… Hoppas dom inte läser min blogg…

DSC_2596

 

Idag har det varit en sådär underbar vårdag som det bara kan vara i Hökmark. Vi tog med korv och fika och åkte till Degerträsket och pimplade. Mager fångst men en fantastisk stund i solen, som resulterade i röd näsa!

2015-04-05-14.02.26

