Nu blir det utlottning!

Jag hade tänkt att ha en liten utlottning när jag passerade 30.000 besök enligt besöksräknaren men plötsligt är det uppe i över 30.300. Men det gör kanske inget att jag har en utlottning i alla fall??

Är det någon mer än jag som blir förlamad av katastrofer? Nu har jag i alla fall bestämt mig för att försöka ta mig i kragen. Sängkläder på vädring, ull i blöt i tvättstugan, lakan i tvättmaskinen, hård bröd i ugnen. Jag har t.o.m planer på att ta en sparktur 😉

Åter till utlottningen. Om du skriver en kommentar i det här inlägget senast 19 mars har du chansen att vinna 8 knappar i lera (ca 2 cm långa) som kanske kan passa på någon kofta. Så här ser dom ut.

Så kommentera på och Lycka Till!

Författare: AnJa

En tant i mina bästa år eller kanske har jag passerat bäst-före-datum vid det här laget? 60+ några till. Dumbo med Gubben sedan 20 år. Hur gör man när man är Dumbo? Det får du veta om du läser OM. Vi har tillsammans 9 barn, 11 barnbarn och ett bonusbarnbarn. Kan bli många till sommargrillen och julbordet. Det äldsta av våra barnbarn är 17 år och det yngsta 7 månader. Det är alltid lika roligt att träffa dem. Önskar att det vore oftare! Vi gillar att åka till fjällen med husbilen och laga mat. Ungefär så. Glömde ju något viktigt, fyrbent som kom in i vårt liv för snart två år sedan. En av mina söner flyttade tillbaka efter studier och hade med sig Asterix. En underbar, busig, envis, go Bichon Havanais som jag är lycklig dagmatte till.

20 reaktioner till “Nu blir det utlottning!”

  1. Föreslår att Du ordnar en tävling NÄR Din blogg passerar den magiska siffran 33.333, och lite bättre priser ! -:) 16 knappar !!-:)
    Bestäm ett slutdatum för de tävlande ! Ex vis Före den 1 April ska gissningen vara inrapporterad.

  2. Superfina knappar som skulle passa mig!
    Klart jag vill vara med och försöka vinna.
    Kul att jag hittade din blogg just nu.
    //BiZen

  3. Klart att man är med! Jag har plockat fram tyg och syr, det är bra i katastroftider! Få hjärnan på andra tankar! En nål ha blivit väldigt krokig också, kanske är lite ofokuserad! Ha de!

  4. Vill gärna ta chansen att vinna de fina knapparna! Tror de skulle passa till ett garn jag har som ska bli en kofta 🙂
    Gillar din blogg!

  5. Åh, så kul att så många vill vara med i utlottningen!! Nu är det stängt här för fler kommentarer 🙂 Utlottningen sker söndag kväll. Lycka till alla!

Lämna en kommentar