Skulle aldrig sagt att det började gå åt rätt håll… Förkylningen var långt ifrån att släppa taget och hela helgen har det varit feber, snuva och hosta. Kapitulerade och for till Vårdcentralen idag nästan hoppfull att sänkan skulle vara skyhög så jag fick pencillin. Icke sa Nicke. Bara virus! Däremot fick jag lite dopingpreparat för trängseln i luftrören. För några år sedan kunde jag inte leva utan inhalatorer men sedan jag slutade röka har jag varken varit förkyld eller haft trångt i rören. Förrän nu… Ser nästan ut som pjäxor :-).

20170123_152343

Helgen har gått fort tack vare all skidåkning på TV. Ett stort nöje för mig på vintern. På tal om vintern… Idag var det rena vårkänslorna! Sol, vindstilla och ett par plusgrader. Hela januari i år har varit mild sånär som på några få dagar. Kolla vilken lång skugga jag har!

20170105_122243

