Mitt liv har förutom mina tre fina egna grabbar även varit fyllt av bonusbarn och numera även bonusbarnbarn. När jag gifte mig 1987 fick jag två fina små flickor som bonus. Då 9 och 5 år gamla. Sedan det gifta tog slut efter 10 år har vi haft fin kontakt och har det även idag. Jag träffar dem minst en gång per år trots att den yngre numera bor i England och den äldre i Stockholm. Planen finns att den yngre ska flytta från England upp till Västerbotten under året och förhoppningsvis hamna nära mig. Så kul det skulle vara!

K (den yngre) har en flicka snart 4 år och en pojke som blir ett i vår.

DSC_3247

H har nyss fått sin första! En liten son som jag hoppas få klämma på i sommar!

12552865_10153148068321853_

2016-02-02-10.52.19

Och sen har jag ju ett till litet bonusbarnbarn som jag och katten 🙂 kan träffa så ofta vi vill eftersom min yngsta son är gift med hennes mamma och de bor bara 300 meter härifrån! Lilla A fyller 4 år i sommar.

2016-02-08-10.01.42

Som grädde på moset måste jag ju även nämna min Gubbes 6 barn och 5 barnbarn! Vi har verkligen så mycket att vara tacksamma för!

Något jag inte är tacksam över idag är vädret… Det snöar tvärs med en nordostlig vind. Enligt SMHI är detta bara början. Just mellan Skellefteå och Lövånger ska det tydligen vräka ner ca 20 cm i eftermiddag och vinden… ska… öka… Nåja, jag ska inte klaga för jag behöver inte ut på hela dagen, men jag tycker synd om dem som ska ta sig till och från jobb och skolor idag.

Ha en fin helg mina bloggläsare!!!

