Ja, nyfiken kan man bli när man tittar på statistiken över bloggen. Jag får ju oftast några kommentarer på mina inlägg och det är så roligt! Ni som kommenterar har blivit mina vänner och det känns som om jag känner er trots att vi aldrig har träffats. Jag följer era blogginlägg och tycker att det är roligt att göra ett avtryck i dem. Men.. undrar vilka de andra är som är inne här och kikar :-).

stats

När Mars kommer brukar jag pusta ut och tänka ”- ok, nu har du grejat en till vinter”. Nu väntar vi bara på att energin och lusten ska komma tillbaka. Den brukar komma så här års men det är trögt. Tack och lov har det varit VM i längdskidor = helt legalt att ligga utslängd i fåtöljen.

Jag har faktiskt lyckats färdigställa ett litet projekt till en charmig liten tjej!

2015-03-03-11.58.20Har även en annan idé på gång. Än så länge är det svårt att se vad det ska bli. Det är fritt fram för gissningar!

2015-03-02-12.33.14

 

