För ett par veckor fick mitt hus – som annars mest står tomt – leva upp igen! En av mina bonusdöttrar med man och dotter bodde där när de var hit från England på semester. Jag var bonusmamma till henne 1987-2001 då jag skilde mig från hennes pappa. Som tur är har jag fin kontakt med både henne och hennes storasyster fortfarande! Min mellanson bodde med dem hela tiden och var deras chaufför. Även mina andra söner med sambos bodde där till och från. Det var så härligt att komma dit och se hur huset fylldes av liv!

Lilla E är ett charmtroll!

DSC_2200 DSC_2208
Hennes föräldrar är lika charmiga 🙂

DSC_2213

För att inte tala om min son. Charmigast av de alla tycker en inte helt opartisk mor…

DSC_2221

Och än är det inte slut på charmighet… Yngste sonens flickväns dotter tävlar med övriga!

DSC_2106

Och har man bestämt sig för att bjuda på grillat så gör man det. Det finns ju som bekant inget dåligt väder. Fast vi åt inne.

DSC_2204

Sista dagen tog vi en promenad för att säga hejdå till E´s bästa kompis.

DSC_2229

DSC_1584

Det finns planer på att de ska flytta hem till Sverige nästa år (och då troligen hit upp). Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att det blir så!!!

