Hej där! Det var alldeles för länge sen vi sågs! Skulle det mot förmodan vara några kvar som håller koll på min blogg lovar jag att bloggpausen är slut och jag är tillbaka. I torsdags tog yngste sonen studenten och igår gjorde han sin första arbetsdag på sommarjobbet!

För sju år sedan tog äldsta sonen studenten och då var Lillplutten inte stor :-).

HPIM1677

 

Även mittensonen har växt en hel del!

DSC_1445

Och här kommer studenten… Till min förvåning i studentmössa. Han hade nämligen inte köpt någon. Men… det går ju alltid att låna av grannen :-D.

DSC_1452

Med och tog emot var såklart flickvännen och hennes söta lilla tjej.

DSC_1460

Det ska böjas i tid…

DSC_1464

Traktorfärd till torget i Skellefteå…

DSC_1439

Och på ett stekhett lastbilsflak gick sedan klasserna upp och höll tal/sjöng (läs: skrålade). Tur som tok hade vi att sonens klass kom upp i början. Efter en lunch på Frasses höll klasserna fortfarande på att vandra in på torget.

DSC_1497

Stolt moder inser att jag nu har tre ”vuxna” pojkar som jag önskar allt gott och jag håller tummarna för att de ska få bra liv!

Anja

