33 vandrarhemsstugor i Kyrkstaden gånger ca 7 gardiner plus duschdraperi. Ja, ni förstår själva att tvättmaskinen gått varm. Tur att vi har delat upp det på två :-).

I går kväll efter möte i Kyrkstan upptäckte Gubben min att det rök längst ner på campingen. Två ungdomar roade sig med tändstickor i gammfönna… En modell yngre och snabbare mötesdeltagare spurtade iväg och fångade in dem. Gubben min rejsade efter i bil. Jag tror inte dom eldar något mer på ett tag.

Jag tror inte heller att katten som jagade efter vår käre Drutt UPP på balkongen mitt i natten och gav honom en rejäl omgång kommer tillbaka i förstone. När Gubben min kastade upp balkongdörren slängde sig katten rakt ut. Hoppas han var mer tilltufsad än våran Drutt som fick tillbringa en timme hos veterinären för att rengöra alla bitsår på benet.

Vi sitter i vår nya husbil på kvällarna och drömmer om sommarens resor :-D. Bara det lugnar ner sig med allt ideellt arbete i föreningarna rullar vi nog iväg.

Långkalsongerna är fortfarande på. Minusgrader på nätterna. Sol men en isande luft på dagarna. Längtar så efter lite värme!

Tuffingen hälsar att det är nya modet att ha ena benet rakat.

2014-04-29-10.48.51

