Hotell Lapland, Lycksele. Swedish rock´n´roll Mafia. Boppersgrabben Ingemar Wallén, The Playstones Boppin´Steve (som jag nu döpt till Duracellkaninen), Lars Kronquist från Svenne Rubins och Jerry Carlson från The Legends.

Lägg till ett ofantligt stort hotellrum med bastu. En superfint SPA med utsikt över älven. God mat. Mingel med andra trevliga företagare från Västerbotten. Och ett lotteri där Gubben min vann storvinsten. Helgen i ett nötskal!

OBS! Inga kommentarer över den fruktansvärda kvalitén på bilderna tack! Jag hade bara med min lillkameran vilket syns 🙂

IMG_6552

IMG_6554

Visst är vi fina Gubben min och jag 😀

IMG_6560

 

Jag påpekade för Gubben min att Ingemar från Boppers (mina superhjältar från förr) har blivit gammal. Vad tror du han skulle säga om dig då? Säger min ”Goa Gubbe”.

IMG_6572

IMG_6590

På filmen syns förklaringen till smeknamnet ”Duracellkaninen” Tyvärr fick jag inte med när han spelade med fötterna och rumpan :-).

http://youtu.be/iGGK5GcQjTA

