2013 var året då:

  • Vi lärde oss att göra polkagrisar
  • Jag köpte röda gummistövlar
  • Vår by Hökmark blev utsedd till Årets By i Skellefteå kommun
  • Bloggen fyllde 5 år och jag skrev mitt 700-de inlägg
  • Yngste sonen tog körkort, åkte fast för fortkörning, blev av med körkortet, tog körkort igen… (Hoppet är att han lärde sig något av det… Dyrt för honom blev det i alla fall…)
  • Vi startade Trollebo Loppis
  • Drutten blev påkörd men repade sig och kom igen
  • Vi var och såg notdragning
  • Vi tog vår 250:de geocach
  • Jag köpte en systemkamera
  • Vi skaffade nya pass
  • Skogen dignade av kantareller
  • Vi började med 5:2 dieten och det visade sig fungera

2014 blir året då:

  • Vi köper husbil
  • Vi kuskar runt i vår nya husbil
  • Jag fotograferar mer
  • Vi fortsätter med 5:2
  • Vi åker till England och hälsar på Gubbens dotter med familj
  • Vi åker till Bergslagen och hälsar på (som vanligt)
  • Vi fortsätter utforska gastronomiska sensationer
  • Vi fortsätter med Trollebo loppis
  • Jag lär mig något helt nytt
  • Jag skrev första inlägget utan någon bild sedan starten?
