… och om 54 dagar är det julafton :-). Vi åkte en cachingtur i söndags och ett hus i Skellefteås utkant hade FULL JULMUNDERING! Kulörta lyktor på hus och i alla träd. Julgardiner. Adventsstakar och stjärnor. Gaaaaaah. Jag är fullständigt allergisk mot att börja med och ens SE något sådant före 1 advent. Det borde vara strängt förbjudet! Tyvärr hann jag inte få upp kameran och vi orkade inte vända.

Från en utsmyckning till en annan. I går kväll fick jag ett MMS från mellansonen. Lite gaaaahvarning även på detta. Fast jag måste ändå erkänna att den var snygg. Och ja, han har tillåtit att jag visar den på bloggen. Klicka på den härliga bilden av honom som min bonusdotter Helena tog för något år sedan så får ni se vad  han numera har nedanför axeln :-D. Och ja, han är född i det stjärntecknet.

IMG_0948-2

