Det här inlägget lär bli precis som mitt huvud för det mesta är; rörigt och ostrukturerat :-). Kan konstatera att det är enormt kul att ha en loppis! Man träffar trevliga människor och det är roligt när de hittar saker de vill ha.

Det här med att fota går verkligen i vågor. Just nu blir det inte många bilder tagna för min del. Jag höll till och med på att åka från Bjuröklubb och Hasses fiskebåt med ett lass rökta räkor, rökt lax, färsk öringfilé och rökt sik i går utan en enda liten bild.

IMG_0553

Det är verkligen en av sommarens höjdpunkter när jag får komma ut till havet och köpa färsk fisk!

När vi nu liks är inne på mat… Sist vi gjorde hembakad pizza blev det några degämnen och tomatsås över. På prov fryste vi ner degämnena och häromdagen satte pizzasuget in. Och kan ni tänka er! Det gick hur bra som helst att tina degen och göra utsökta pizzor!

IMG_6144

På vägen ner till och upp från Bergslagen blev det såklart en del geocachande. Jag måste visa den absolut läckraste gömman som vi hittat hittills. Ca 80 meter in i en skog bredvid en fin rastplats sitter denna läckerhet :-).

IMG_0535

IMG_0536

Blir ni sugna på geocaching finns det en bra sida här! Ni kan aldrig ana så roligt det är och så många nya fina ställen man får se, som man aldrig fått se annars! Dessutom får man ofta smygmotion ;-).

