Jag tror att jag har tipsat om länken till Ellen förut, men det tål att upprepas. Hon är 16 år och bor i Skellefteåtrakten och är en fantastisk konstnär. För ett tag sedan skrev jag till henne och frågade om hon kunde göra en akvarellmålning av vår kattgubbe och i går kom den i brevlådan. Den är helt otrolig!

IMG_5745 (1002x1280)

IMG_5746 (1280x919)

Hon har målat från det här fotot:

IMG_2578

Det är t.o.m så att han är vackrare på Ellens tavla än i verkligheten :-D.

För övrigt sitter både jag och Gubben min mest och stönar. En eländig förkylning har slagit klorna i oss. Det var bara någon vecka sedan jag sa att det var så skönt att inte vi hade åkt på någon förkylning. Ska man INTE säga… Nåväl, vi lär väl överleva och kanske t.o.m hinner piggna till lite för att äta ett gott påskbord på Lördag.

