Visar stolt upp årets första FO! Och det har bara gått halva januari. Lovikkagarn. Hur gör man nu? Visst ska de borstas lurviga eller nåt?

IMG_5547

I torsdags var vi på den årliga hockeymatchen. Företagarna Burträsk-Lövånger (där vi båda sitter i styrelsen)-Skellefteå utser varje år Årets Företagare i Skellefteå och senaste åren har vi presenterat vinnaren på en hockeymatch. Vi äter gott uppe i en loge och ser därefter matchen som till och med jag tycker är ganska rolig att se efter ett par glas rött :-). Här är utsikten från logen.

IMG_5549

I år var det extra kul tycker jag eftersom det var en kvinna som vann! Hon är marknadschef på Sandströmbåtar. Strax innan matchstart rullar de ut röda mattan och hon får ta emot priset ute på isen. Innan det fick hon även en SAIK-tröja av lagledaren Jimmie Ericsson. (Avis jag? Ja, lite!) Jag passade på att springa med tidningens fotograf ner till rinken och fota lite.

IMG_5561

Skellefteå vann med 3-1 över Timrå. Men nu över till något helt annat. Minns ni det här inlägget?? Jag har gjort precis som ni sa, misskött den ordentligt. Och nu när vi städat ut julen ser den ut såhär! Me like. Me stolt!

IMG_5548

