God jul

Jag har varit alldeles osynlig här men hemma har det pågått de vanliga julförberedelserna. Det har bara inte blivit av att fota så mycket och att skriva om det. Ni som är nyfikna på vad vi gör veckorna före jul kan titta på december 2011 och december 2010… Skillnaden i år mot förra året är väl snömängden! Någon sa att det hade snöat 18 dagar i rad och jag tror inte att det är omöjligt. I morgon kommer mina stora grabbar hem och de ska få låna min bil för att kunna ta sig mellan husen är i byn. Jag hoppas de blir glada 😀



IMG_5440

IMG_5441

Huset har fått ett vackert vitt draperi över sig och gamla traktorn ett fint ullfluff!

IMG_5436

Katten sover till 10 om dagarna och man får lyfta ut honom på bron ett par gånger om dagen och lika fort är han inne igen.

IMG_5435

Vi önskar er alla en riktigt

God Jul!

