I förmiddags fick jag för mig att slänga ut en hög hylla/skåp från köket i mitt hus som tv-n stått på. Istället bar jag in ett teakskåp som Gubben min förvarat i min lagård. Jag tyckte det blev riktigt fint!

Uppdatering: Ha, ha, ha efter att ha skickat upp detta inlägg gick jag in på Bloglovin och tittade om några av de bloggar jag följer hade kommit med något nytt. Man kan nästan tro att Fale Artut och jag har telepatiska förmågor. Titta på andra bilden i hennes inlägg och jämför med ovan… Jodå, det är ett tovat underlägg på min bild som jag har köpt av Fale. Och kolla på burkarna 🙂

I går morse ropade nämnda Gubbe att jag skulle komma och ta en bild ut genom köksfönstret. Grenarna gnistrade i alla regnbågens färger och jag påstod att det där kommer i alla fall inte med på bild för det har jag försökt förut. Jag är glad att jag hade lite fel även om inte allt gnister syns. (Klickbar bild)

