Vi kom hem i torsdags kväll men helgen gick med en rasande fart så det är inte förrän idag jag kom på att det kanske var dax för ett inlägg. Tro´t eller ej, idag regnar det. Och regnar. Det regnar till och med när solen skiner. Det lustiga är att från det att vi kom ner till Vedevåg och till vi for hem SKEN SOLEN därnere. Jodå, jag har bildbevis 🙂

Vi åt gott, gjorde lite utflykter och bara tog det lugnt. En utflykt gick till Smultrongården. Ett jättefint ställe med hur mycket saker som helst att shoppa loss på. Allt från blommor till saft. Ljusstakar till andra prydnadssaker. Kläder m.m. Alla bilder blir större om du klickar på dem.

Längst in på övervåningen fanns ett rum med bl.a. Odd Molly kläder. Supersnygga men inte för min plånbok 😉 Där stötte jag på ett känt ansikte. Victoria som driver bloggen Matplatsen och som bor i Örebro (min födelsestad). Jag har följt hennes inspirerande blogg länge och det var kul att stöta på henne!

Som sagt, solen sken hela tiden vi var nere och utanför huset blommade det.

Tidigt på morgnarna var det frost.

Vi hann med några loppisar också och jag gjorde lite små fynd som jag visar en annan dag. Däremot gjorde Gubben min fyndet med stort F. Något som han länge velat ha. En Ångmaskin! Den är i otroligt fint skick och bruksanvisningar m.m. fanns med.

