Gubben blir lika lycklig varje gång han får mail 🙂 Hmmm, undrar om hon står här en vacker dag och säger ”Hej Sutnos”?

I går gjorde vi något som blev väldigt gott till middag. Några hemmagjorda korvar, några plattor smördeg, en röra med kantareller, lök, hackade tomater, salt och peppar. Smöra ut röran på smördegen, strö på lite riven ost. Dela korvarna på längden så de räcker hela plattan (ingen bild på det). Rulla ihop rullarna, skär ”stubbar” och in i ugnen 200 grader ca 15 minuter. Så bara mums! Till detta stekte vi färsk blomkål som kryddades med vitlök/örter.

Glömde ta bild på dem färdiga för jag var för hungrig 😉

Nu har jag kommit så här långt på min virkning. Inte så många ränder kvar nu tills det är klart. Snart får ni se vad det är jag har pimpat! Någon som kan gissa? På Tisdag börjar Stickkafé på Saidy`s. Hoppas Mia Stickar påminner mig så att jag inte missar det…

