Vilken dag det var igår! 25 grader varmt och strålande sol. Inget vi har varit vana vid häruppe än så länge i sommar. Jag tog med mig min ”bonusdotter” och åkte ut till Bjuröklubb. Vi fikade i solskenet, fotade och köpte med räkor och lax hem från fiskebåten. Hemma igen åt vi ute i trädgården med bästa Gubben.

Sedan åkte vi ut till Degerträsket och metade från flotten. Vi fick upp några finfina abborrar så katten fick abborrfilé till middag. Och så fotade vi på höjden och bredden. Med amatörkamera, proffskamera och ifånar. Och mailade suktar-bilder till pojkvännen i Stockholm 🙂 Jag lovar att länka om det kommer något inlägg med bilder i ”proffsets” blogg!

Om ni minns förra sommaren så var det en och annan (hmmm ganska många) bilder från solnedgångar från flotten. Jag är rädd att det börjar nu igen 🙂 (Klickbar)

