Bra fråga, för det känns som om det inte händer någonting här som är lönt att blogga om. Få se nu….. Tofsvipa och Storspov har anlänt. Vi har mycket mer snö kvar än vad som är lovligt den här tiden. Hela uppfarten är en enda lervälling. Skulle passa bra till SM i gyttjebrottning! Jag målar i hallen. Gubben är på rehabvecka och gottar sig med gymnastik och (god) nyttig mat. I morgon ska jag hämta tapet och golv till hallen och fortsätta måla. Är det någon som har något tips hur jag ska får Gubben att hjälpa mig med tapeterna i helgen? 😉 Jag har ju tyvärr påstått att det inte är några problem alls för mig att tapetsera själv och nu har jag ångrat mig…

Idag blev det en hel eftermiddag i stan. Gjorde ett fynd på Röda Korset. Ett helt underbart ”smyckeskåp”. Vad jag nu ska med det till… Men det var såååå fint.  Fast hopplöst att fota… Ser ni mig i spegeln? 🙂

Sedan var jag på Myrorna men där börjar vara så tråkigt! Hittar man någon gång något fint så är det oftast alldeles för dyrt. Jag hittade en sak som jag blev helt fascinerad av, men eftersom jag varken vet vad det är eller var jag skulle ha det så blev det ingen affär.

Sist men INTE minst träffade jag två av mina grabbar och gick ut och käkade. Tog en hel radda med bilder men ni ska ju inte tro att bägge var seriösa på samma bild. Med risk för att bli dödad lägger jag upp en bild i alla fall. Det var kul att träffa dem. I morgon åker den äldre tillbaka till Hemavan för sista veckan som servitör/bartender. Sedan väntar bartenderjobb på en liten pub i stan.

