Kom hem till mitt hus i morse och undrade vad det var för porlande ljud jag hörde? Det var vattenledningen i köket som ÄNTLIGEN hade tinat upp igen 🙂 Efter drygt en vecka med värmeelement, kupéfläkt och mycket svordomar. Igår skottade jag upp snö mot väggen där vattnet går in. (HUR jag hade förträngt att man måste göra det varje vinter…?). Sedan bröt jag upp golvet under diskbänken där vattenledningarna kommer upp och gillrade upp kupéfläkten så att den blåste rakt ner i hålet. Bad en bön till högre makter att inte råttorna skulle komma och invadera eller att katterna skulle riva ner allt så att det tog eld någonstans. Och som sagt DET HJÄLPTE!!!

Till råga på allt var det en intervju med min favvoartist Brolle i morse.

Och slutligen är det bara -6 idag 🙂 Så här såg det ut den 10 februari förra året…

https://anjson.wordpress.com/2011/02/10/morgonpromenad-minus-24-grader/

Ha en skön helg kära bloggvänner! Här ska ”lillgrabben” ta skoterkort. Det är veteranskoterrally i Lövånger och Må Bra mässa på Folkets Hus. Kanske blir det en liten loppistripp på söndag åxå!

