Det är bara 4,5 mil in till stan men trots det försöker jag slippa åka dit så ofta. Idag sprang jag dock runt ett par timmar. Köpte lite tyg, en ny vitlökspress och en present till Gubbens katt… Han låtsades länge att han inte alls gillade den men när ingen såg…

På vägen hem var jag tvungen att stanna bilen och ta en bild. Det var magiskt! (klickbar)

Hittade en del små fynd på loppisen i söndags. Bästa var ställningen med salt- och pepparkar. 10:- var det klart värt!

Häromdagen när jag åkte mellan mitt och Gubbens hus upptäckte jag plötsligt hur en talgoxe satt och tjuvåkte med på backspegeln. Han höll sig fast i 300 meter och tyckte tydligen att det var helkul med en åktur. Tyvärr hade jag bara mobilen med mig.

Sist men inte minst skulle jag ju välja ut fem bloggar att skicka vidare den award jag fick igår till.  Det finns ju så himla många fina bloggar! De fem jag har valt hade i alla fall inte igår fått denna award ännu:

Pysselfarmor För hennes outsinliga fantasi och knåparkraft.

Fale Artut För hennes fantastiska sätt att omvandla ull till guld.

Bortaboin För hennes fantasi kring jobbsökande och de alltid lika roliga teckningarna.

Helenas blogg Min ”plastdotter”. För hennes skaparglädje och fotoentusiasm och för att hennes goda humör alltid smittar av sig.

Skräddardotter För att jag upptäckte hennes fina blogg igår 🙂

Vill ni skicka vidare den till fem bloggare ni gillar så gör ni det och skriver en kommentar i deras bloggar att de har något att hämta på eran blogg. Vill ni inte – så går det säkert bra ändå 🙂

