… innehåller det här inlägget. I dag har vi varit ute i skogen och hämtat en utegran. Vi hittade en riktigt fin och lagom stor. Vi hittade även kalhygget där vi hela sommaren och hösten har plockat massor av svamp. Nu är allt borta. Jag vet ju med förståndet att man ska avverka när det är dags men känslan är stor sorg!

Det har stickats lite här 🙂 En supermjuk halskrage i merinoull. Den är så skön!

Jag har rensat en hylla med muggar hemma hos mig i köket så att samlingen av salt och pepparkar rymdes. (Klickbar bild)

Senaste Traderafyndet är en gul Höganäs burk. De andra två hade jag sen tidigare. Blir det fler får jag bygga ut hyllan…

I kväll kommer yngsta sonen med flickvän hem. Dom ska baka kola för att sälja på skyltsöndagen uppe i stan. Ska bli så mysigt att få träffa dom!

Ha en skön helg!

