Här har ni en Tant som zzzznarkat sig igenom större delen av livet. Det är uppenbarligen ärftligt både bakåt och framåt. Har en son som drar timmerstockar så att grannarna flyr.

Gubben min sover som ett barn sedan han fick sin ”dammsugare” för flera år sedan. Utom när jag håller honom vaken med mitt zzznark 😉

Nu har det konstaterats att även jag har sömnapné. Dock inte så mycket att jag begåvas med dammsugare. Nej då, här är det tortyrredskap som gäller… Detta garnityr gör att jag med stängd mun ser ut som en butter bulldogg och ska jag på maskerad med tema vampyrskräck är den bara att trycka på plats 🙂 Kan tilläggas att Gubben min har omåttligt kul när det är sängdax. Jaja, det är ju trevligt att kunna roa honom… Mindre road är jag på morgonen när hela underkäken ska tillbaka till sin rätta plats igen.

I morse vaknade jag pigg som en mört klockan 05.00 så nytta gör den tydligen i alla fall, men vem f…n vill vara uppe klockan 5!!??

