… ett blogginlägg om dagen i en vecka. Måste ju göra NÅNTING för att komma igång att blogga igen. Jag tycker ju det är kul och nåt måste det väl finnas varje dag att skriva om, eller??

Så… vad blir det för intressant i dag då? Det har faktiskt kommit in några nya bilder på 365-bloggen för några dagar sedan. Många teman är det kvar. Törs inte ens räkna hur många 😉

Gubben och jag är ju båda aktiva i Hökmarks Byaförening. Nästa år är det 100 år sedan skolan i byn började byggas och det ska vi fira med ett stort jubileum den 14 juli. En studiecirkel har startats som ska dokumentera skolan dels mellan 1912-1965 då den var Folkskola och dels efter 1966 då den har fungerat som samlingslokal för massor av olika aktiviteter. Ett jätteroligt jobb som tar en hel del tid. Jag jobbar även med att komplettera vår byablogg och har börjat samla in bilder till almanackan för 2012. Det blir fjärde året i rad som vi ger ut en almanacka med bilder från byn.

Och i morse fick jag ett trevligt mail! Jag har vunnit en auktion med två salt/pepparkar och blev jätteglad!! De här kommer att passa utmärkt i min samling.

Vi ses i morgon igen… 😉

