… så även på Sorselegården 😉 Här har vi allt från expolitiker med talets gåva till de som redan äter perfekt, rör sig massor, aldrig äter godis och ändå har lyckats dra på sig 20-30 kg för mycket.. Och allt där emellan. Och ute i skogen finns det björn. Vi åker på björnspaning varje kväll för då tänker man inte på godis 🙂

Här sker dessutom ett och annat underverk! Två diabetiker har efter bara 2 veckor fått dra ner enormt på insulinet och Gubben har gått från D- till B-kupa! Han når dessutom ner till fötterna numera.

Vi lär oss många viktiga saker. Som att det är 12 köttbullar i en burk starköl. 3 öl kan jag få i mig på en kväll, men 36 köttbullar!!!?? T funderade på att lägga en mosklick och en starköl på middagstallriken när han kommer hem. Men man får inte glömma det GRÖÖÖÖNA. En del börjar se ut som gröna bönor och har fått kaninöron.

Dom kan trolla här åxå. I en flaska BOB saft får dom i över 200 sockerbitar. Houdini må bäva! Ett annat trolleri är att om jag slutar med de öl och pringles jag stoppar i mig varje vecka är jag försvunnen om 7 år 🙂

Må gott kära bloggvänner. Nu ska jag gå till Tortyrkammaren en stund innan fruktstunden. Om nu någon får för sig att jag längtar hem är det alldeles fel slutsats. Jag trivs skitbra här och känner mig piggare och mjukare i kroppen än jag gjort på många år. Och skrattmuskeln är vältränad efter bara 3 dagar 🙂

