Fick en halvtimme över i Ånäset idag och tittade förbi skoaffären. Det kostade 🙂 Jag kan inte förstå hur de kan ha så mycket fina OCH sköna skor. Jag kan leta i Skellefteå en halv dag och inte hitta något som passar men Skoaffärn i Ånäset kostar det alltid en halv förmögenhet att titta förbi! Nu blev det bara ett par idag men det var väldigt nära att det blev två…

På tal om röda, raskt över till Domherrar. De har lyst med sin frånvaro här hos oss hela vintern men de sista veckorna har de hittat hit. Nu har vi slutat lägga ut frön för säsongen men talgbollarna hänger kvar. Det är snudd på förnedrande meddelar denna herre att behöva hänga på det här viset som en annan j…a talgoxe!

Minns någon den egenkära Tokpippin som jag tidigare har bloggat om?? I Söndags på skogspromenaden hittade han/hon vår bil. Jag fick tyvärr ingen bra bild men vill ändå visa den. Bilden är klickbar.

Vi fortsätter på pippitemat men det här blir lite mer som Hitchkocks ”Fåglarna”. När jag återvände till byn med mina fina röda skor körde storbonden omkring med ett helt gäng runt sig. Bilderna är klickbara.

Har ni tänkt på en sak?

Det är vår!

