Fullständigt handlingsförlamande;

  1. Fiberkabel avgrävd norr om Umeå. Inget internet på hela förmiddagen. Framåt lunch hade jag förlikat mig med detta och nästan börjat se positivt på saken. Fantasin angående allt man kan göra när man inte har internet började komma. Lagom efter lunch kom det tillbaka. Faktiskt skönt, men en tankeställare blev det. Fy 17 vad man använder internet i tid och otid. Jag kan knappt hitta rätt i en telefonkatalog längre!
  2. Gubben for iväg i morse på ”hälso/rehab” på Sorselegården. Katten och jag längtar redan efter honom. Fy 17 vad här är tomt. Känns som om jag snart låser dörren. Jag kommer att kräva att katten håller mig sällskap inatt. Nåde honom om han som vanligt vill ut vid 02-tiden. Positivt i det hela är att jag ska göra honom sällskap där 8-9 dagar mot slutet av hans vistelse. Katten trodde att vi båda skulle åka ifrån honom när vi började packa bilen. Bäst att säkerställa att man får följa med!
  3. VÄRMEN. I eftermiddag visade termometern 24,8 grader i skuggan. Flämt!Trots hettan fick jag ner 19 penséer i krukor. Bra gjort av jag 🙂

