Oj, oj, oj, nu har mitt huvud fått arbeta i flera dagar. Det är riktigt så man känner en doft av bränt 😉 Förstår inte att alla årsmöten och elände ska ligga i mars. Nu är det över för den här veckan men på måndag är ett nytt möte och på tisdag blir det celldelning för då är det två samtidigt… I går kväll när jag kom hem fick jag en trevlig överraskning från Mia Stickar! Tack, vad glad jag blev 🙂 Jag skickar den vidare till alla i min blogglista. Ingen nämnd, ingen glömd.

I helgen fick Drutten besök. Han var inte överdrivet förtjust kan jag säga. Jag tror matte tyckte det var trevligare än vad katten gjorde!

I går fick vi ett efterlängtat besök vid fågelbordet. Första Domherren för i år! (Jag vet, Farsgubben, det är ingen vidare bra bild…)

När jag stod och försökte fota Domherren genom fönstret fick jag plötsligt en känsla av att ha hamnat i filmen om Kalle Ankas Fotografiska Expedition 😀 Men, vänta nu, vad är det där? Det hör väl inte hemma vid ett fågelbord??? Bläääääk.

