Sitter och njuter av att det bara är minus 13 idag. Det vände redan igår på dagen och eftersom vi hade farten uppe när det gäller att elda så fick man igår kväll en känsla av – xxl-varmt i huset. Skönt!

Det blev en tur in till staden igår för att köpa nytt kylskåp till Gubbens hus. Snacka om lyx att få lyfta över allt till en ny, ren, vacker, mer rymlig kyl 😀 Det blev även en tur till en av stadens mataffärer och där träffade vi denna härliga nalle. Ni kan se honom och hans kompis på 365-bloggen åxå! (Klickbar bild)

Jag brukar börja dagen med en kopp kaffe vid köksbordet. Tänder ofta ett ljus och sitter och njuter. Ibland får jag Gubbens goa katt i knät. När jag skulle ta en bild av vårt morgonmys trodde han att jag lekte med honom.

Till slut lyckades jag i alla fall få en bild av honom och mig eller hmmm jag kom visst inte med.

Idag blir ska vi göra ett ryck och få undan lite papper och annat som ligger i högar lite överallt. Trist att göra men himlans skönt när det är klart!

Ps, det finns några nya bilder på 365-bloggen 🙂

