Men först en liten fråga. Hur gör ni för att överleva denna kyla?? Hos mig ser det ut så här. Och så en gång i timmen en tur till vedpannan för att fylla på…

Edit: Märker idag att det här inlägget lät väldigt gnällig (efter en påpekan från min klarsynta Gubbe)  Det är inte ett dugg synd om mej 🙂 Kan man ha det bättre än att sitta under filtar med mystofflor och läsa en jättebra bok?? Bildgåtor kan vara svåra att ha när Pysselfarmor finns 😉 Hon gissar ju alltid rätt direkt… Hmmmm, undrar vad jag ska hitta på som hon inte klarar?? Det blir en rolig utmaning 😀

Skämt åsido, lite nytta gör jag faktiskt åxå. Men det blir ganska mycket läst de här kalla dagarna det kan jag erkänna.

Nu till bildgåtan. Ni får en liten ledtråd. Det är något som har en ganska framträdande roll så här års 🙂

