Inte borta rent fysiskt men faktum är att jag i fyra dagar har tillbringat den mesta tiden som blivit över efter allt som ändå måste göras med att sticka. Näversjalen är klar.

Nåja, inte riktigt klar. Jag vill ha en kant runt men vet inte hur jag ska göra den. Något tips, någon???

Resten av tiden har jag stickat på en sjal med dubbelt garn från mina lila färgningar. Den blir så mysig men den är totalt omöjlig att ta bild på. Ena gången är den blå andra gången… Nåja. Tänk er en färgskala från djuplila till ljus nästan ljung eller… 🙂

Insåg efter visst räknande att min uppifrån och ner kofta har ca 60 varv kvar innan längden är klar. Plus ärmar. Tyvärr ser den ut att bli som ett mindre tvåmanstält. Utöver detta har jag börjat på två till stickningar. A man got to do what a man got to do… Så är det. Ska det vara så ska det 😀

