Jag har förgyllt morgonen med att gå igenom de bilder som finns på den här bloggen. Tänk att bilder kan frammana så mycket härliga minnen! Ljud, känslor och dofter. I morgon går bloggen in på sitt fjärde år och att kunna gå tillbaka och minnas tillfällen och händelser är nog den största behållningen med att blogga. Sedan är det såklart alldeles fantastiskt med alla bloggvänner jag har fått och alla fina kommentarer genom åren.

Statistik behöver inte vara tråkig. Den kan vara riktigt rolig ibland. Jag har lyckats skriva 411 inlägg sedan starten och 970 kommentarer har ramlat in. 31 mars 2009 hade bloggen all-time-high med 156 besökare och sedan starten har bloggen haft 27,394 besök 🙂

Jag har samlat ett antal bilder från alla tre åren som ger härliga minnen för mig att titta på. Du är såklart välkommen att titta du med om du vill! Klicka på bilden så kommer du till albumet.

Till slut kan jag meddela att Hökmark Ice Hotel är fullbokat i natt 🙂

