I går kväll hälsade jag och Gubben på hemma hos Mia Stickar! Vi fick en god middag som hennes Gubbe lagat och pratade om allt mellan spinnrockar och släktforskning. Timmarna rusade iväg. I huset bor tre vovvar och en katt. En av hundarna är en flitig gäst på hennes blogg när han inte är på rymmen 🙂 10 månader gammal och helt övertygad om att han är en liten knähund, vilket inte Gubben min hade ett dugg emot! Tack snälla Mia och Mia-Gubbe!

Jultomten dök upp förra veckan med ett paket. Hmmm så kort minne som jag har hade jag ”nästan” glömt bort att jag hade klickat hem denna underbara tingest. I lördags monterade vi ihop henne och nu längtar jag efter att få provköra. Jag har bestämt mig för att döpa henne till Emma-Maria efter två starka kvinnor i min släkt. Min farmor och en av hennes systrar.

Trrrrruuummmmvirrrrvellll…  Här är hon!!!

