Visst ser dom himla världsvana ut Gubben och tanten 🙂 Som tur är blev det ”bara” en dag i London. Massor att se, massor att gå, men tacka vet jag landsbygden där vi bodde de övriga dagarna. Bara lugn, det kommer fler bilder från England i inlägg framöver. I natt landade vi hemma igen och JAG KAN FLYGA! Jag var nästan inte alls jätterädd, bara lite. Gubben påstår att det berodde på ölen som jag hällde i mig… På tal om öl så har vi ätit och ätit och ätit så jag var övertygad om att vågen hos Gubbens dotter visade alldeles fel. Det gjorde den INTE. Konstigt…

Skulle kunna visa många mer matbilder, men det här är ju ingen matblogg 🙂 När kommer bilderna på allt som Tanten stickade och allt garn som Tanten köpte då?? Ha, ha inte en maska och inte ett nystan blev det på hela tiden. Det var vansinnigt trevlig i England så det fanns inte en tanke på stickning. På vägen hem i går kväll var det såhär vackert utanför flygplanet. Det går väl inte att vara rädd då!

Det är en himla tur att jag är hundvakt i tre veckor nu. Det behöver jag! Här är första morgonpromenaden. England är verkligen vackert men det är även Norrland 🙂

