Fantastiskt väder till trots blir det nog mest att stöka inne idag. Det är så kvavt ute att det är omöjligt att fylla lungorna med luft och svetten rinner av att bara vara. Hett tips är att åskan brakar lös innan kvällen. Vi har en sommargäst under några dagar. Det är en riktigt charmig grabb. Full av bus och blöta pussar 🙂 Nu blir jag ännu mer sugen på att ha hund!

Inte nog med det. I går fick jag en liten charmgubbe i knät! Ett av gubbens barnbarn. Jag hade kameran i fickan, sträckte ut den och tog en bild på oss.

För några dagar sedan var jag på en stor antik/loppis, Stenfors i Ånäset. Tänkte göra ett riktigt klipp men hade tyvärr inte 12.000:- på mig.

Istället blev det denna för 40 pix. Perfekt till min smala hall! Nytt tyg så blir den perfekt!

Men herregud, stickar människan INGENTING längre?? Nja, mycket blir det inte, men igår blev ett litet fodral till den lilla kameran färdigvirkat… Idag händer det saker hos familjen J/P. Vad det är får ni fortsätta och vara nyfikna på ett tag till 🙂

