I dag tuffar Gubben och Tanten söderut. Efter en sväng förbi Vedevåg ska vi vara i Västerås fredag-söndag. Gubben är ombud på Företagarnas Kongress. Hotellfrukost, fina 😉 världens kongressmiddag (inte min favvo, för mycket folk!) och däremellan har jag MASSOR AV TID att spendera själv i Västerås 🙂 Hmmm, undrar om det finns några bra garnaffärer där??? Efter helgen ska vi tillbaka till farbrorn i Vedevåg för några dagars rekreation.

Jag kommer allt att hålla koll på era bloggar under veckan! Och man vet aldrig, nåt kanske även hinner in här under resan. Under tiden får ni en liten pausbild att njuta av om ni råkar titta förbi. Mina katter bor numera mest ute. De turas om att sova i finkorgen…

Nu måste jag bara bestämma mig vilka stickprojekt som ska få följa med! Tur att vi tar bilen så man har gott om plats.. Det här nyspunna entrådiga merinogarnet ska absolut med. Dessutom har jag ett par pågående projekt som ni ska få se när jag kommer hem igen.

Bloggen närmar sig 20.000 besökare!!!! Det måste ju firas! Dax för en utlottning av något kul när jag kommer hem!

Ha det gott kära bloggvänner!

