Gubben fick ett MMS med den här bilden av en granne på eftermiddagen. Bilden är tagen ca. 200 m från bebyggelse här i byn och ca 1 km från mitt hus. Känns väl sådär…. Man tittar sig lite över axeln just nu.

Jag fattar inte att helgen är slut redan. Vädrets makter har ju varit med oss hela helgen så det har inte blivit något slöande varken vid stickning eller vid TV. Men det har hunnits med en hel del!

  • Broräcket är på plats igen. Det du Farsgubben, man kan väl lägga pussel 🙂 Gubben min har gjort nya överliggare och skruvat fast allt ordentligt så nu ska det nog hålla en massa år.

  • Högerväggen är på G att bli skrapad. Idag lyckades jag fånga två av mina grabbar på samma bild.

Och mitt upp i alltihopa satte vi potatisen. Den lilla lilla pricken där borta i fjärran är potatistraktorn 🙂

Hoppas ni har haft en lika skön helg som vi har haft! Fast hoppas att ni har lite mindre ont i händerna, armarna och axlarna än den här Tanten…

