I går kom äntligen dagen då Herman 1:1 var jättehungrig. Dagen innan hade vi morferat honom i fem Herman. 1:1-1:5. Upptäckt; man ska inte bo i glesbygd när Hermanarna ska till nya hem… Så vad göra? Vi bakade en jättegod kaka enligt receptet av Herman 1:1. Frös ner Herman 1:2 och resterande tre står kvar och puttrar på köksbänken. Funderar på att baka två till idag med varierade recept  och frysa ner dem.

Sedan vill jag visa garnet jag köpte i Lycksele. Nu är frågan vad jag ska göra av det?? Ni får gärna komma med goda idéer. Tillsvidare ligger det tillsammans med en del av mina andra garner. Och så kom ju den häftiga Björn Borg väskan med på bild som jag köpte när jag skulle hem från Vedevåg. Jag älskar den!

Oj, oj, nu måste jag kila annars blir inte det jag skulle visa er ”om några dagar” visningsbart i morgon heller.

