I somras besökte vi Granhammar utanför Örebro och frossade i ull, ost, får och trevliga människor. Sedan dess har jag följt Karins blogg och häromdagen skrev hon någonting om det här med att leva i nuet som jag tyckte var så väldigt klokt! Så här skriver Karin:

”Det gäller bara att befinna sig mitt emellan ”nysset” och ”straxet” och se till
att hjärtat och hjärnan också är där samtidigt,
(det skadar absolut inte om resten av min kropp också är i närheten).”

Visst är det en sanning med stort S 🙂

Häromdagen kom symaskinen fram, vilket det inte är ofta den gör. Det bidde en väska som jag faktiskt blev riktigt nöjd med. Där ryms både smått och gott. I helgen ska den få följa med ut på äventyr. Vi ska nämligen till Piteå och rumla loss lite. Det behöver vi!!! SPA, god mat, underhållning och kanske en liten svängom.

