… kan man väl åxå fira 🙂 Gammal som kärringen börjar bli tycker hon fortfarande att det är något alldeles särskilt att ha födelsedag så min favorittårta ”Farmors tårta” blev det såklart på Fasters favorittårtfat.

Innan jag hunnit sätta tårtspaden i den fick dock Gubbens lilla sten (eller rättare dränaget han har för stenj…ln)  för sig att nu ska vi jävlas med dom igen så tårtan åkte in i skafferiet och vi åkte in till akuten. Efter fem timmars väntan kom en mycket trevlig sköterska på att ingenting görs utan röntgen och den är inte igång på natten. Så vid midnatt skickades vi hem för att vara tillbaka idag 08.00. Dax för en tårtbit och TÄNK mina kära pojkar hade sparat en bit till lilla mig 😀

Så har jag fått en jättefin award från Handarbetskorgen! Med den följde en uppmaning att skicka den vidare till sina favoritbloggar. Nu har jag sett att den snurrar runt hos de flesta så jag nöjer mig med att säga

Ni vet vilka ni är och ni förgyller surfandet
med fina bilder och mycket inspiration! Ta åt er 🙂

