Han tyckte det var alldeles för mycket ull och fula stickade saker i mitt förra inlägg så då får vi väl visa lite slumpskott idag… I går förmiddag fick jag syn på ett lustigt fenomen. Solen hade fått sällskap av två mindre solar. Klicka på bilden för att se den större.

Och för några dagar sedan HÖLL JAG PÅ att få tidernas slumpskott i kameran!!! Men… på de tre minuter det tog att rusa in och hämta den hade solf…n redan lyckats försvinna en hel. Lite vackert blev det i alla fall.

När jag flyttade till det här huset i januari 2001 fanns varken spis eller kylskåp i köket. Spis fick jag låna en gammal som sedemera byttes ut. Kylskåp köpte jag billigt av en familj i grannbyn som i sin tur hade haft det sisådär 10-12 år. Frysboxen ropade jag in på en auktion och den gick ju som bekant hädan för några veckor sedan.

Idag har jag klickat hem en kombinerad kyl/frys från tretti.se. Det känns oerhört lyxigt att veta att jag snart får hem det! Dessutom blir ju allt längst bakerst bortrensat!

