Jag har fått en Award från Mia Stickar! Tack snälla! Det är så kul att ha hittat Mia eftersom hon även bara bor ”ett stenkast” (norrländska mått mätt) från mig. Jag har lagt den i högerspalten. Till den hörde även att berätta 7 saker om sig själv. Hmmm det var värre ;-).

  1. Jag kommer just från frissan med en helt ny frisyr… Inte ens gubben min har sett den ännu…
  2. Just nu är jag kattplågare. Min kattherre sitter utanför fönstret och VILL IN.
  3. Jag fastnar ofta i serier på TV och böcker (helst deckare). Vilket slöseri med livet egentligen…
  4. Jag har lärt mig tycka om kroppkakor på äldre dar!
  5. Viljan är oftast så mycket större än förmågan.
  6. Jag har inte tvättat fönstren på säkert fem år…
  7. Min blogg fyller snart 2 år och jag är väldigt stolt över att ha hållit den igång så länge.

Det finns så många vars bloggar jag uppskattar och läser med stor behållning som jag vill skicka vidare awarden till! Jag skickar den till Skogsmommo och Bortaboijn som jag inte tror har fått den tidigare.

Jag avslutar med ett par vinterbilder. I morgon hoppas jag kunna lägga in en filmsnutt på min motoriserade ”spinnrock”.

