… är en bok av Cecilia Torudd som kom ut 2001. Den innehåller fantastiska kåserier om livet i allmänhet och att vara mamma i synnerhet. Jag hade turen att hitta den på en loppis förra helgen. Jag har läst mycket av denna underbara kvinna med så fantastisk humor men den här hade jag missat.

Hon är mest mest känd för böcker och serier om Ensamma Mamman och många är de seriestrippar som jag klippt ut och satt på kylskåpet för att de stämmer in så på pricken! Den här har hunnit gulna av alla år den suttit uppe och när jag nu hittade den i en låda insåg jag att snaaaaart är smuliga bord ett minne blott 🙂 Jodå, jag tycker mycket om mina barn men det borde vara lag på att de ska prova vingarna innan modern är i pensionsåldern 😉

Trevlig helg kära bloggskrivare och bloggläsare, och krya på dig Farsgubben!


