I går var den årliga balen för avgångsklassen på högstadiet. Oooops lillgrabben hör visst till dom som går 9:an i år. Jag hänger bara inte med längre! Numera har man ju åxå en chaufför att utnyttja här hemma så trött moder behövde inte gå upp mitt i natten för att hämta hem bal-kungen 🙂

Om nu någon i min släkt satte i vrångstrupen av rubriken så var det ju inte mina barnbarn jag anspelade på utan Gubbens… Vi hade lunchbesök av dotterson 4,5 år som bor här i byn och dotterdotter drygt 1 år som bor i London med vidhängande mamma. Släktförhållandet solklart eller hur? 🙂 Hur som helst var det väldigt trevligt att träffa dom! I dag har Londonborna återvänt hem sorgligt nog. Vi hoppas på att kunna hälsa på dem till våren. Buspojke och Bustjej höll i gång oss så det tar nog några dagar att återhämta sig 🙂

I dag har jag fått en säck fantastisk ull från Fale Artut. Jag lyckades övertyga Gubben om att han hade en så bra tvättho i pannrummet att det var bäst att tvätta hos honom. Han påstod att det var för att det luktar ull i hela huset och att värma vatten är dyrt som jag ville göra det hos honom. Jag förstååååår inte vad han tror om mig 😉

Hur som helst var jag ju bara tvungen att tvätta några hekto för jag är så kard- och spinn-nödig att jag smäller av snart! Titta bara vilken fantastisk, glänsande och fin ull!

