Min fina kattfröken fick hjälpa mig med att dra en vinnare i 10.000 tävlingen. Hon var från början en aning skeptisk till att ställa upp. Det luktade ju varken leverpastej eller räkor om det där som låg i skålen…

IMG_4301

Till slut vågade hon sig dock fram. Jag förklarade att hon skulle välja en av lapparna när jag kastade ut dem på golvet. Det såg ut som om hon fattade.

IMG_4302

Hej och hå efter fjärde gången jag slängde iväg lapparna gjorde hon faktiskt en ansats till att närma sig en av dem 🙂

IMG_4304

Så….. vinnare är ”TRRRRRUUUMMMMVIRRRVELLLLL”

IMG_4305

Grattis Elisabet med bloggen All good things in life. Roligt att få en ny trevlig blogg att besöka som jag inte tidigare känt till, det verkar som om vi har både katter, svamp och ull gemensamt 🙂 Maila mig din adress, så kommer snart ett litet paket på posten.

