…var jag nästan framme hos min naprapat för att vrida kotorna åt rätt håll. Han brukar påstå att de verkar vara utslängda på måfå längs ryggen. Däremot berömde han mig för jag hade tränat upp mina ryggmuskler. Vad håller du på med för träning?? frågade han. Jag staplar ved, svarade jag. Gratis och tydligen effektivt. Efter en omgång hos honom känner jag mig nästan som en människa igen.

Vad gjorde du själv detta underfundiga klockslag???

I går låg en ”bytes-present” från ”Mormors Bod” i brevlådan 🙂 Två superfina disktrasor som absolut är alldeles för vackra för att använda till det. Jag ska hänga dem på väggen och beundra dem när jag står och diskar.

IMG_4183

På vägen hem idag kunde jag inte låta bli att ta vägen förbi Myrorna. Hittade den här som jag blev fullständigt förälskad i. Den är 15 cm hög och väger nästa 1 kilo! 55:- gav jag för den. Har jag gjort ett fynd???

IMG_4185

