Jag har försökt att ta bilder med supermakrot på min kamera även tidigare. Några få ”slumpskott” har jag fått till men många har blivit för mörka och suddiga. En dag när det o-nappade väldigt mycket började jag istället krypa omkring bland stenarna. Här kommer ett litet potpurri. De första fyra går att klicka upp större.

Till och med prästkragarna är VITARE i fjällen än hemma. Här hemma pågår packning och förberedelser. Minsta sonen ska för första gången ut och flyga själv! Bara ner till sin ”halv”-storasyster i Stockholm, men det är spännande ändå. Jag tror att mamman är den som har mest resfeber 🙂 Om en och en halv vecka börjar skolan igen. Är det någon mer som tycker att somrarna går fortare och fortare?

IMG_3939

IMG_3932

IMG_3932c

 

 

IMG_3944

IMG_3903

IMG_3978

IMG_3978b

