Hej alla blogg-vänner. Nu är vi tillbaka från en underbar vecka i fjällen. Ingen TV, ingen dator, ingen fisk :-). Jodå, några små stackare som fick vara kvar och växa till sig. Dock hade alla (ca. 7 personer det är inte så folktätt däruppe…) vi träffade samma o-fiske-lycka så det var inte oss utan värmen och det höga vattnet det berodde på.

Efter att ha tittat på alla bilder från veckan har jag bestämt mig för att dela upp det hela i några olika inlägg. Här kommer ett gäng bilder för att ni ska få in den rätta stämningen 🙂 Klicka på kartan för större bild.

IMG_3979

IMG_3918

Utsikten från altanen klockan 03.00 på morgonen. Klicka för större bild.

IMG_3862

På vägen upp till Borkan.

IMG_3880

En av sjöarna det o-nappade bra på.

IMG_3895

Det var bara en av oss som tyckte det var kul att springa fram och tillbaka på hängbron, så det gjorde hon flera gånger 🙂

IMG_3896

Med risk för livet (lite överdrivet) tog jag mig fram till vattenfallet. Klicka på bilden för att hoppa in i det 🙂

IMG_3926

IMG_3946

IMG_3949

IMG_3951

Mycket vattenbilder blev det, men vatten är ju som bekant ganska bra att vara vid om man vill fiska. För att ni ska få se vilken sorts fisk vi hoppades på även i år visar jag en bild från förra årets betydligt mer lyckade vecka vad gäller fisket.

IMG_1424

Nu ska jag ut i solen och plocka skogshallon. Titta snart tillbaka så får du bilder på allt från fyrfota nya vänner till ”ner-på marken-och-kryp-motiv”.

