… och tänkte att ni mina kära bloggläsare ska få välja åt mig vilken väg jag ska gå.

woman-crossroads_~BZP058

(Bild lånad från fotosearch.com)

Det där lät väl dramatiskt så säg… 🙂 Egentligen handlar det om något så trivialt som att jag inte kan bestämma mig för om jag ska fortsätta med en blogg eller starta en till.

Den här bloggen har ju mest varit till för att min familj och mina vänner ska få en liten inblick i vårt liv häruppe i Norrland. Små och stora händelser blandad med foton. Sista månaderna har det ju tillkommit flera läsare tack vare mitt nyfunna intresser för ull, garner och stick/virk-ning. Flera gånger har jag känt när jag gjort inlägg om vardagen så blir det inte intressant för mina stickvänner, och när jag lägger in om stickning, ull etc. så stönar säkert många i min närmaste omgivning och tycker jag är tjatig.

Nu har dessutom min hemsida om polymerlera lagts ner efter flera år. Eftersom jag har ett stort intresse för att även skapa i lera började jag en blogg om detta för något år sedan, som sedan aldrig blev uppdaterad. Det intresset har legat nere ett tag, bl.a. för att jag förra sommaren blev helt bergtagen i släktforskning… Nejdå, det hann jag aldrig starta någon blogg om…

Jösses vilket svammel detta blev, kom till saken människa… Ok, min fråga till er läsare är; Ska jag fortsätta med en blogg och blanda vilt i den eller ska jag starta en separat blogg med hobbyinnehåll och hålla denna mer om vår vardag??? Vad vill jag själv?? Helst bara ha en blogg, för ska jag ha en till slutar det väl med att jag aldrig hinner med någon hobby 🙂

